1
Vælg stilling
2
Ansøg stilling
3
Tak for ansøgning
4
Afvent svar

Fyrværkeriassistent

Til en nyoprettet stilling på vores hovedkontor i Middelfart, søger vi en dygtig og energisk assistent til vores fyrværkeriafdeling.

Du bliver en del af vores team i fyrværkeriafdelingen, og du vil fungere som assistent for alle medarbejdere i teamet, og indenfor alle facetter af fyrværkerisalget både før, under og efter salgsperioden.

Du vil primært skulle arbejde på vores hovedkontor i Middelfart og i perioder, herunder i hele fyrværkeriperioden, på vores kontor/lager i Vandel. Det er derfor en forudsætning, at du er i besiddelse af kørekort og bil.

Primære arbejdsopgaver:
• Tovholder på opgaver og projekter
• Sagsregistrering og datavalidering
• Kontakt og korrespondance med leverandører
• Billede og video håndtering
• Udarbejde ansøgninger til kommuner og myndigheder
• Prisrettelser, produktbeskrivelser, korrekturlæsning og varetekster
• Vedligehold af stamdata
• Scanning og digital arkivering af filer og dokumenter
• Herudover en lang række administrative ad hoc-opgaver

Vi forventer at du:
• Kan skrive og tale engelsk på middel niveau
• Har erfaring med og kendskab til Microsoft Excel og gerne kvalitetsstyresystemer
• Har lyst og energi til en spændende, travl og varieret arbejdsdag, og du er frisk på enhver opgave du bliver stillet
• Er klar på lange og krævende arbejdsdage i og under fyrværkerisæsonen i december måned
• Er omhyggelig, systematisk og struktureret i dit arbejde
• Kan bevare overblikket når det går rigtig stærkt
• Kan arbejde både selvstændigt og sammen i teamet og er i besiddelse af gode samarbejdsevner
• Har god ordenssans og ikke mindst godt humør og en positiv indstilling
• Kan lide fyrværkeri

Uddannelse
Gerne nyuddannet, dog er din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du går til opgaverne med omhu og flid, og at du er frisk på at kaste dig ud i ukendte opgaver og områder. Du anvender IT som en naturlig del af din hverdag, og du er god til at kommunikere på dansk og engelsk såvel i tale som på skrift.

Når du kommer med på thansen holdet, bliver du samtidig en del af en ambitiøs og fremstormende virksomhed, der har ambitioner langt ud over landets grænser. Vi er allerede nu lokaliseret i Norge og Sverige, og flere lande er på tegnebrættet.

Du bliver herudover en del af vores hold på mere end 1.500 dedikerede, kompetente og dygtige kolleger i Danmark, Norge og Sverige, der alle arbejder mod samme mål og hele tiden søger nye veje. Vi har en uformel omgangstone og et godt humør på arbejdspladsen. Vi arbejder i en flad organisation, der er præget af dynamik, vækst og engagement.

Siden starten i 1991 har thansen haft en kontinuerlig udvikling. Dette er takket være en robust forretningsmodel og en ”sulten” kultur, kombineret med gode menneskelige værdier. Som spiller på det blå hold, kan du være med til at sætte dit præg på den næste del af rejsen.

Vi tilbyder en levende og krævende arbejdsplads med mange spændende opgaver samt et uformelt miljø. Stillingen er på 37 timer. Løn aftales individuelt ved ansættelse, herudover har vi en række personalegoder.

Tiltrædelse den 01/02-2024.

Hvis du synes ovenstående lyder spændende, så send os din ansøgning vedlagt CV hurtigst muligt.

Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte Fireworks Manager Nicolaj Bertelsen på telefon 7028 5677 eller på nb@thansen.dk.

Din ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsskema, som du finder på vores hjemmeside www.thansen.dk/job. Vedhæft din ansøgning og dit CV i Word- eller PDF-format.

Mærk din ansøgning med ”Fyrværkeriassistent”.

Ansøgningsfrist den 31/01-2024.

Vi glæder os til at høre fra dig.