Til vores hovedkontor i Middelfart søger vi en dygtig, energisk og matematisk indkøbsassistent til en fuldtidsstilling. Du bliver en del af vores indkøbsafdeling med indkøb af Autoreservedele og en del af et dygtigt team på 12 medarbejdere.
Du vil blive udfordret med travle og sommetider krævende arbejdsdage, hvor det ofte går rigtig stærkt. Du vil få ansvaret for en gruppe af faste leverandører, med spændende og afvekslende arbejdsopgaver. Så kan du bevare overblikket i en travl hverdag, så er du måske den indkøbsassistent vi står og mangler.
Stillingen indeholder en lang række arbejdsopgaver såsom:
- Daglig korrespondance med vores leverandører på dansk og engelsk
- Disponering
- Prissætning
- Analysearbejde
- Opgaver inden for lagerstyring og logistik
- samt en lang række administrative ad hoc-opgaver
Vi forventer
At du har lyst og energi til en travl og varieret arbejdsdag, og at du er frisk på enhver opgave der stilles. Det er vigtigt for os, at du har en positiv tilgang til tingene og er løsningsorienteret. Vi forventer, at du kan bevare overblikket når det går stærkt, og er i stand til at arbejde både selvstændigt og sammen med teamet, for at løse opgaverne. Herudover, skal du være struktureret og i besiddelse af gode samarbejdsevner og god ordenssans.
Om dig
Du har flair for tal, analyse og er arbejdsom. Har du erfaring med indkøb vil det være en fordel.
Du anvender IT, herunder MS office-pakken, som en naturlig del af din hverdag, og du behersker det danske og engelske sprog i skrift og tale. Kendskab til Concorde XAL vil være en fordel, men ikke et krav.
Stillingen er på 37 timer. Løn aftales individuelt efter kvalifikationer.
Vi tilbyder
En levende arbejdsplads med mange spændende og udfordrende opgaver, i et uformelt miljø. Når du kommer med på thansen holdet, bliver du samtidig en del af en ambitiøs og fremstormende virksomhed, der har ambitioner langt ud over landets grænser. Vi er allerede nu lokaliseret i Norge og Sverige, og flere lande er på tegnebrættet. Vi forventer en kraftig ekspansion i fremtiden, som du nu kan blive en del af. Vi forventer derfor også, at du hurtigt tilpasser dig virksomhedens identitet, kultur, strategi og mål. Omstilling er nøgleordet.
Du bliver herudover en del af vores hold på mere end 1.800 dedikerede, kompetente og dygtige kolleger i Danmark, Norge og Sverige, der alle arbejder mod samme mål og hele tiden søger nye veje. Vi har en uformel omgangstone og et godt humør på arbejdspladsen. Vi arbejder i en flad organisation, der er præget af dynamik, vækst og engagement.
Siden starten i 1991 har thansen haft en kontinuerlig udvikling. Dette er takket være en robust forretningsmodel og en ”sulten” kultur, kombineret med gode menneskelige værdier. Som spiller på det blå hold, kan du være med til at sætte dit præg på den næste del af rejsen.
Hvis du synes ovennævnte passer på dig, så send os din ansøgning hurtigst muligt.
Ansøgning
Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte Indkøbschef Nikolaj Jacobsen på 2047 0899.
Ansøgning til stillingen sendes via det elektroniske ansøgningsskema som du finder øverst til højre (job.thansen.dk). Vedhæft din ansøgning + CV i PDF- eller Word format.
Ansøgningen skal være os i hænde senest den 30. april 2024, men vi foretager løbende screening og afholder samtaler, så skynd dig at sende din ansøgning.
Mærk din ansøgning ”Indkøbsassistent”. Vi glæder os til at høre fra dig.