1
Vælg stilling
2
Ansøg stilling
3
Tak for ansøgning
4
Afvent svar

Service- og support medhjælpere

Til vores kundeservice på hovedkontoret i Middelfart søger vi flere dygtige kolleger.

Dynamisk og ambitiøst kundeservice
Du bliver en del af en dynamisk, fremstormende og ambitiøs virksomhed med et team af dedikerede kollegaer, hvor alle arbejder sammen for at sikre vores kunder Danmarks bedste service.

I kundeservice supporterer vi størstedelen af vores kunder via indgående telefon opkald, derudover forekommer der kundehenvendelser via chat og mail.

Alle kæmper for det BLÅ hold
Du kan se frem til, at blive en del af et friskt og dedikeret team, hvor vi hjælper og motiverer hinanden på tværs af afdelingerne og hvor vi samtidig synes, det er sjovt med lidt konkurrence i hverdagen.

Om dig
Du kommer til at bruge det meste af din tid på salg og support henvendelser fra vores kunder og diverse opfølgningsopgaver. Du kommer til at indgå i et bredt team med andre unge voksne, som alle har ekstremt højt humør, ben i næsen samt forståelse for vigtigheden af at løfte i flok.

Du trives i en travl hverdag, med både højt tempo, godt humør og en masse bolde i luften på samme tid.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til biler, scootere, dæk og vores øvrige produktsortiment – det er dog intet krav, da vi naturligvis sørger for en grundig oplæring.

Derudover er det en fordel, hvis du kan begå dig på flere sprog, gerne norsk, svensk og engelsk, ligesom du anvender IT (office-pakken) som en naturlig del af din hverdag.

Opgaver som følger med jobbet
•   Sælge vores mange forskellige produkter
•   Besvare kundernes opkald og spørgsmål, samt supportere dem på bedste vis
•   Rådgive via mail, chat, sms og evt. andre medier
•   Oprette ordrebestillinger
•   Følge op på kundernes tilbud og ordrer tilbud
•   Vedligeholdelse af web-data
•   Afsende varer
•   Ekspedere i butik
•   Diverse optimerings- og administrativ opgaver

Hvad kan du forvente af os
•   Et team med masser af energi, hvor fagligheden samt det sociale er i fokus
•   Grundig træning i produkter og systemer
•   Udvikling i kommunikation- og salgsmetoder
•   Grundig oplæring i salgsdialoger m.m.
•   Mulighed for at opnå salgs bonus hver måned
•   Fordelagtige og gode medarbejder rabatter
•   Løbende konkurrencer med fokus på salg

Du vil få en grundig oplæring, hvor du bliver guidet igennem alle vores systemer. Du vil blive tilknyttet en oplæringsansvarlig som vil være ved din side fra dag 1.

Hos os er det vigtigt, at du hver dag udvikler dine kompetencer og får tilføjet en masse værktøjer til din værktøjskasse. Du vil herudover få udleveret en oplæringsmanual/drejebog der beskriver og forklarer, hvilke henvendelser du vil blive stillet overfor.

Vores brand og koncepter
thansen er et brand med fuld fart over feltet, der stiger mod uanede højder indenfor detailbranchen. De flotte resultater skyldes vores ekstremt engagerede medarbejdere, som er med til at leve op til vores mest værdifulde koncept ATK – Altid Tilfredse Kunder.

Vi sætter en stor ære i at yde DK´s bedste service og bestræber os altid efter at gå den sidste ekstra meter for kunden.

Arbejdstid og løn:
Stillingen er timelønnet og arbejdstiden placeres mellem kl. 8.00 – 22.00 alle ugens dage.

Arbejdstiden aftales løbende med ledelsen.

Kontaktinfo
Lyder ovenstående som et job for dig, og kunne du se dig selv passe ind hos os, så tag gerne fat i:

Daglig leder Samir Premilovac på tlf. 52 39 44 61 mail: spr@thansen.dk

Ansøgning
Skriftlig ansøgning, mærket ”Service- og support medhjælper”, sendes via vores elektroniske ansøgningsskema – benyt “udfyld ansøgning” knappen.
Vedhæft din ansøgning og CV i Word- eller PDF format senest den 30/11-2024.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om os
I T. Hansen Gruppen A/S arbejder vi hver dag for, at kunderne får den bedste service. thansen er solidt forankret i dansk detailhandel, og betjener i dag kunder i alle aldre inden for et bredt sortiment.

I thansen har vi et medarbejderteam på mere end 1.800 engagerede medarbejdere, heraf arbejder godt 1.400 i butikkerne. I hele thansen arbejder vi efter vores kundeprogram ATK – Altid Tilfredse Kunder. Med programmet vil vi sende et tydeligt signal om, at vi er til for vores kunder.

Læs mere om os på www.thansen.dk.