1
Vælg stilling
2
Ansøg stilling
3
Tak for ansøgning
4
Afvent svar

Souschef til kundeservice – Middelfart

Til vores kundeservice på hovedkontoret i Middelfart søger vi en dygtig og engageret souschef til at bistå den daglige leder i den daglige drift af vores travle kundeservice afdeling.

Drømmer du om en hektisk og interessant arbejdsdag, hvor du kan finpudse dine lederkundskaber og udvikle dine ambitioner? Er du servicemindet til fingerspidserne og gør alt for at sikre tilfredse kunder, så er du måske vores nye souschef.

Hos thansen skal det være sjovt at gå på arbejde. Vores motto er ”har du viljen, så udvikler vi talentet”. Vi har korte kommandoveje, vi tager hurtige beslutninger og vi har en hverdag i højt tempo. Hos os er alle med til at sætte sit præg på vores koncept. Herudover, er vi meget optaget af at yde Danmarks bedste service, vi lever og ånder for vores kerneværdier herunder ATK (Altid Tilfredse Kunder).

I kundeservice supporterer vi alle ugens dage kunder og medarbejdere fra Danmark, Norge og Sverige primært via indgående telefonopkald samt chat og mail.

Alle kæmper for det BLÅ hold
Du kan se frem til at blive en del af et friskt og dedikeret team, hvor vi hjælper og motiverer hinanden på tværs af afdelingerne og hvor vi samtidig synes, det er sjovt med lidt konkurrence i hverdagen.

Opgaver som følger med jobbet

  • Coaching af personale
  • Løbende opfølgning på afdelingens KPI’er
  • Lave arbejdsplan
  • Ekspedere kunder via telefon, mail og chat
  • Besvare kundehenvendelser på diverse SoMe platforme
  • Udarbejdelse af afdelingens salgsbudgetter
  • Bidrage til afdelingens trivsel og motivation 
  • Udarbejdelse af daglige floorplaner
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver
  • Håndtering af diverse kundesager
  • Support til vores butikker i Danmark, Norge og Sverige

Du kommer til at bruge din primære tid på de administrative opgaver, planlægning af den daglige drift samt support og oplæring af medarbejderne i kundeservice, ligesom du skal træde til og bistå når der opstår situationer der kræver en leder.

Du anvender IT (office-pakken) som en naturlig del af din hverdag og behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Hvis du også kan begå dig på Norsk og Svensk vil det være en fordel, men intet krav.

Kan du:

  • Arbejde selvstændigt og løse udfordringer på egen hånd
  • Motivere og samle teamet i kundeservice
  • Tilrettelægge din egen hverdag
  • Holde et højt humør med en positiv indstilling til de mange varierede opgaver i dagligdagen
  • Holde mange bolde i luften og håndtere flere opgaver samtidigt
  • Være ekstremt omstillingsparat. En dag er aldrig den samme, nye opgaver må løses dagligt

Vi søger dig som:

  • Har god erfaring med salg og service
  • Er ambitiøs, engageret og målrettet
  • Har ledererfaring, gerne inden for kædedrift i detailhandlen, men ikke et krav
  • Er fleksibel
  • Har interesse for bilbranchen, samt detailhandel
  • Kan lide af have kontakt med mennesker
  • Er resultatorienteret efter de målsætninger der bliver sat
  • Har god forståelse for IT
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Du vil få en grundig oplæring, hvor du bliver guidet igennem alle vores systemer, så du er godt klædt på til opgaven. Du arbejder i det daglige tæt sammen med den daglige leder, som også er din nærmeste leder. Den daglige leder vil være din nærmeste kontakt og den som sammen med dig selv, er ansvarlig for din udvikling som souschef i kundeservice. Vi forventer, at du aktivt tager del i din egen oplæring, da vi er i rivende udvikling, og har brug for en kollega der hurtigt og let tilpasser sig virksomhedens identitet, kultur og ambitioner.

Vores brand og koncepter
Når du kommer med på thansen holdet, bliver du samtidig en del af en ambitiøs og fremstormende virksomhed, der har ambitioner langt ud over landets grænser. Vi er allerede nu lokaliseret i Norge og Sverige, og flere lande er på tegnebrættet.

Du bliver herudover en del af vores hold på mere end 1.800 dedikerede, kompetente og dygtige kolleger i Danmark, Norge og Sverige, der alle arbejder mod samme mål og hele tiden søger nye veje. Vi har en uformel omgangstone og et godt humør på arbejdspladsen. Vi arbejder i en flad organisation, der er præget af dynamik, vækst og engagement.

Siden starten i 1991 har thansen haft en kontinuerlig udvikling. Dette er takket være en robust forretningsmodel og en ”sulten” kultur, kombineret med gode menneskelige værdier. Som spiller på det blå hold, kan du være med til at sætte dit præg på den næste del af rejsen.

Arbejdstid og løn:
Stillingen er 37 timer. Aften og weekend arbejde vil forekomme. Arbejdstiden aftales løbende med ledelsen.

Løn aftales individuelt ved ansættelse.

Kontaktinfo
Lyder ovenstående som et job for dig, og kunne du se dig selv passe ind hos os, så tag gerne fat i:

Daglig leder Samir Premilovac på tlf. 52 39 44 61 mail: spr@thansen.dk

Ansøgning
Skriftlig ansøgning, mærket ”Souschef Kundeservice”, sendes via vores elektroniske ansøgningsskema  benyt “udfyld ansøgning” knappen.
Vedhæft din ansøgning og CV i Word- eller PDF format senest den 15/03-2024.

Vi glæder os til at høre fra dig.